czwartek, 25 lutego 2016

Semilac - 004 Classic Nude


Witajcie!
Dziś mam dla Was wpis paznokciowy, a mianowicie prezentację pięknego, klasycznego odcienia lakieru hybrydowego Semilac Classic Nude. Ja uwielbiam odcienie czerwieni na moich paznokciach, ale zamarzył mi się właśnie taki elegancki, delikatny i kobiecy kolor. Kupując Classic Nude trochę się bałam czy to będzie taki klasyczny odcień, ale udało mi się trafić niemal bezbłędnie!


Odcień Classic Nude to kolor bardzo uniwersalny, który idealnie sprawdzi się na co dzień jak i na większe wyjście (choć ja uważam, że czerwień też pasuje każdemu i do wszystkiego ;). Jest to odcień beżu/ jasnego brązu z domieszką brudnego różu. W sztucznym świetle wygląda na beżowy, a w świetle dziennym i przy lampie błyskowej wygląda na różowy - taki trochę kameleon :). Idealnie sprawdzi się u tych z Was, które nie lubią krzykliwych kolorów na paznokciach.


zdjęcie z lampą

Jak podoba Wam się ten kolor, macie go w swojej kolekcji?

Pozdrawiam!


8 komentarzy:

  1. Ładny :) mam zamiar poszerzyć swoją skromną kolekcje tego typu kolorami. Jeszcze nie wiem na jaki konkretnie się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest, kocham takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. awesome blog, I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, dosyć neutralny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz!

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...