środa, 6 stycznia 2016

Floslek, Dr Stopa - sól cynamonowa rozgrzewająca do stóp.


Witajcie!
Zrobiło się nam strasznie zimno na zewnątrz! Jeśli jesteście tak jak ja zmarzluchami i macie wiecznie zimne stopy to mam dla Was recenzję soli cynamonowej, która na pewno Was rozgrzeje! Zapraszam!


Od producenta:

Naturalna sól do kąpieli stóp na bazie soli z Kłodawy. Zawiera mikroelementy m.in. magnez i wapń oraz naturalny olejek cynamonowy. Dodana do kąpieli stóp - doskonale zmiękcza wodę i skórę.

Pozwala na bezbolesne i łatwe usunięcie zrogowaciałego naskórka. Niweluje objawy zmęczenia stóp. Zawarty w soli olejek cynamonowy działa rozgrzewająco, relaksująco, pobudzająco i antyseptycznie.
Doskonale zmiękczona i zrelaksowana skóra stóp.

2-4 miarki soli rozpuścić w 4 litrach ciepłej wody (około 37-38 st. C). Stopy moczyć przez 20 minut. Następnie osuszyć ręcznikiem, nie spłukując ich wodą, tak by mikroelementy i olejek miały czas wniknąć w skórę. Następnie można wykonać pedicure i zastosować na stopy dezodorant i odpowiedni krem Dr Stopa. 

Skład:
Sodium Chloride, Sodium Lauryl Sulfate, Parfum, VP/VA Copolymer, Mica, CI 77891, CI 77491, Cinnamal, Linalool, Eugenol, Limonene

Cena: ok 16zł/500g


Moja opinia:

Sól doskonale sprawdza się kiedy stopy są bardzo zmarznięte i kiedy samo ubranie ciepłych skarpet niewiele daje. Bardzo szybko rozgrzewa, a dzięki zapachowi cynamonu koi i odpręża po całym dniu. Stópki w cynamonowej kąpieli, ciepły szlafrok i gorące kakao to chyba najlepsze co można zrobić wieczorem kiedy na zewnątrz jest ponad -10! 

Sól bardzo ładnie pachnie, ale niestety wbrew temu co deklaruje producent ja w składzie nie widzę olejku cynamonowego, a jedynie cinnamal czyli syntetyczny zapach cynamonowy. Przyznaję się szczerze, że kupując wiedziałam że olejku cynamonowego tam nie znajdę, no ale wybaczam sobie ten zakup, bo sól świetnie się sprawdza jako rozgrzewacz i wieczorny poprawiacz humoru w mrozy! 


Próbowaliście już tej soli? Jeśli nie to lećcie do apteki zapytać o ten produkt, bo na pewno Wam się przyda w te mrozy, a może macie coś innego do polecenia?

Pozdrawiam Was gorąco!

5 komentarzy:

  1. O małe oszustwo producenta ;)
    Mimo to, na sól też chętnie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś idealnego dla mnie, jestem wielkim zmarzluchem, a i cynamon bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dawno nie moczyłam stóp! Aż zapomniałam jaki to relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę! Wszystko co rozgrzewające stopy w mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ciekawy kosmetyk! Kocham wszystko, co związane z cynamonem, a jako że moje stopy są nieustannie zimne, to przydałoby się je rozgrzać takim specyfikiem, który pachnie czymś, co najlepiej wpływa na mój nastrój:).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz!

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...