środa, 13 stycznia 2016

Baikal Herbals - delikatna pianka do mycia twarzy.



Witajcie!
Kiedyś moim zdecydowanym ulubieńcem do porannego oczyszczania twarzy była emulsja z Alterra >>KLIK<<, ale od jakiegoś czasu używam innego produktu, który też się nieźle u mnie spisuje. Zapraszam na recenzję delikatnej pianki do mycia twarzy Baikal Herbals.


Od producenta:

Delikatna pianka do mycia twarzy stworzona na bazie ekstraktów z syberyjskich ziół.
Dla wszystkich typów skóry. Pianka miękko i skutecznie oczyszcza skórę, nadając jej świeży i promienny wygląd. Lukrecja Uralska tonizuje i wygładza skórę. Szałwia i Werbena likwidują stany zapalne skóry, łagodzą zaczerwienienia, Wierzbówka Kiprzyca zmiękcza skórę, likwiduje szorstkość. Organiczny ekstrakt z żeń-szenia ma działanie regenerujące, poprawiające ukrwienie skóry, ułatwiające odnowę skóry. Organiczny ekstrakt z miodunki plamistej wzbogaca skórę witaminą C , wygładza i zmiękcza skórę.

Dzięki naturalnym składnikom pianka do mycia twarzy wzmacnia funkcje ochronne skóry, zapobiega odwodnieniu skóry, daje uczucie komfortu.


BEZ PARABENÓW I PEG

AKTYWNE EKSTRAKTY I OLEJKI:
LUKRECJA URALSKA: 86mg
SZAŁWIA: 43mg
WERBENA: 27mg
WIERZBOWNICA: 12mg




Cena: około 20zł/150ml


Skład: Aqua with infusions of: Glycyrrhiza Uralensis Root Extract, Organic Salvia Officinalis Leaf Extract, Verbena Officinalis Extract, Chamaenerium Angustifolium Extract, Organic Panax Ginseng Extract, Organic Pulmonaria Officinalis Extract;Sodium Cocoyl Glutamate, Coco-Glucoside, Glycerin, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

Moja opinia:
Pianka ma bardzo sympatyczny skład i dlatego też znalazła się w mojej szafce. Znajdziemy w niej szałwię, lukrecję uralską, werbenę, wierzbówkę, żeń-szeń i miodunkę plamistą. W produkcie zostały użyte delikatne substancje oczyszczające naszą skórę -w składzie nie ma parabenów i SLS-ów, które podrażniają i wysuszają skórę. Pianka ma bardzo lekką konsystencję, delikatnie oczyszcza skórę i nie powoduje uczucia ściągnięcia. Ja tej pianki używam raczej rano, ponieważ mam wrażenie (może błędne) że oczyszczanie nie jest dla mnie wystarczające na wieczór kiedy chcę naprawdę porządnie oczyścić moją skórę z makijażu i krakowskiego smogu, który przyczepił się do skóry ;). Pianka ma delikatny kwiatowy zapach, który dla jednych będzie plusem, a dla mnie na początku był niemiłą niespodzianką, gdyż lubię zapach ziół i myślałam, że pianka będzie pachnieć ziołowo, a tu dodali jakiś syntetyczny zapach choć nie jest on jakiś nachalny.



Plusy

-dobry skład bez parabenów i SLS-ów
-delikatne oczyszczanie skóry idealne do porannej pielęgnacji
-nie przesusza skóry i nie powoduje uczucia ściągnięcia
-bardzo delikatny kwiatowy zapach
-przystępna cena
-dobra wydajność


Minusy

-oczyszczanie dla mnie jest za słabe do domywania wieczorem makijażu
-zapach, który wolałabym, żeby był naturalnie ziołowy


Pianka Baikal Herbals jest całkiem ciekawym produktem o dobrym składzie i przystępnej cenie, który warto przetestować. Jestem bardzo ciekawa czy ktoś z Was miał tę piankę?

Pozdrawiam serdecznie!





29 komentarzy:

  1. Pianki do twarzy nie używałam nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubiłam emulsję oczyszczającą Alterry, może ta pianka tez by się u mnie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli szukasz czegoś bardzo delikatnego co nie wysusza skóry to ta pianka powinna Ci się spodobać

      Usuń
  3. niestety nie znam produktu

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię pianki do mycia twarzy:)
    ps. jeżeli chciałabyś wypróbować bazę z mojego ostatniego posta, to napisz mi proszę maila. Ja ją chętnie puszczę w świat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze słabo radzi sobie z oczyszczaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym oczyszczaniem nie jest aż tak tragicznie, ale ja wolę używać ja rano kiedy nie mam do zmycia całego makijażu ;)

      Usuń
  6. Nie znam ale słabe oczyszczanie więc raczej odpada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że z makijażem kiepsko. A jaka jest cena tego cudaka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę, cena atrakcyjna jak na ten skład :)

      Usuń
    2. tez uważam, że cena za ten skład jest super, dlatego warto spróbować :)

      Usuń
  8. w sumie chętnie wypróbuję :) lubię pianki do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się zastanawiam i chyba nigdy nie używałam pianki do mycia mojej twarzy :) skoro skład ma dobry to myślę, że warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam i raczej nie będę - mam swoje ulubione produkty do twarzy i odpowiednie, a moja cera jest bardzo wrażliwa, więc zmieniać nie bede ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam szampon tej marki, był całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pianka jest całkiem fajna i przy tym bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam podobną i lubiłam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam krem na noc z tej firmy, wiązałam z nim spore nadzieje, niestety okazał się totalnym bublem i nie robił dosłownie nic..

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam szampon z tej firmy i też był średni

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię pianki do twarzy :) Tej akurat jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie bym uzywała takiej pianki z rana :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam tej pianki jakiś czas temu i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam wszelkiego typu pianki :0 a do tego brzmi przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz!

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...